- Promovarea și prestarea serviciilor de mediere și formare e mediatorilor;
- Dezvoltarea instituției medierii în folosul cetățenilor, a mediului de afaceri și a sistemului judiciar;
- Creşterea încrederii beneficiarilor serviciilor Centrului de Mediere, în organizaţie, în capacitatea acesteia de a livra exclusiv servicii de calitate, conforme condiţiilor specificate, la termenele stabilite, la un nivel calitativ nou, în scopul creşterii satisfacţiei acestora;
- Optimizarea permanentă a serviciilor Centrului de Mediere concomitent cu reducerea neconformităţilor şi a reclamaţiilor clienţilor;
- Crearea avantajelor competitive pentru clienți prin intermediul inovației;
- Preocuparea Centrului de Mediere privind îmbunătățirea constantă a activităților desfășurate prin urmărirea evoluției beneficiarilor.
- În următorii ani Centrul de Mediere își propune o creștere continuă, realizarea progreselor durabile în domeniu, continuare îmbunătăţii competenţelor profesionale, astfel încât sa fie recunoscut ca un prestator de servicii de mediere de încredere.
- Integritate;
- Transparență;
- Confidențialitate;
- Serozitate;
- Competenţa profesională;
- Grija față de angajați;
- Respect față de beneficiarii serviciilor;
- Satisfacţia clienţilor este scopul nostru permanent.